aldrig ska jag sluta älska..

jag har tränat.. =) haltade ner till step in igår, gick på body pump & tränade mage under benlåtarna, & sen haltade jag hem igen. alldeles underbart. fast inte riktigt som jag vill ha det ändå.. jävla ben.

var sjuk idag. inte jättesjuk egentligen, men jag hade fruktansvärt ont i magen när jag vaknade, benen är paj, koncentrationsförmågan noll när jag inte tränar, jag är sjukt trött eftersom jag aldrig kan somna på kvällarna &  motivationen är ungefär såhär hög. så för mina klasskamraters skull stannade jag hemma. annars kunde någon ha blivit skadad.

efter min & jonte's fördjupning inom det här med motivation så står det klart att jag definitivt behöver ett mål & något att sträva efter. just nu har jag ingen aning om varför jag kliver upp på mornarna, & jag blir lite less på det. det är så konstigt, för jag är ju intresserad av en massa saker egentligen. men när det kommer till den där framtiden, då tar det stopp. jag tror fanimej att det är dags för en yrkesgoogling.

jag & toad pratade i telefon i ett decennium igår, bara om paradiset. det är så overkligt att vi har varit med om det där, & det är nästan ännu mer overkligt att vi har överlevt utan det. idag är det fem månader sen jag lämnade det, & jag börjar fundera på om jag nånsin kommer förlåta mej själv för att jag åkte hem. varför ska man lämna en plats där man mår bra, för att åka tillbaka till en där man vet att man mår dåligt? i & för sej var våren i östersund grym. men den var inte heller verklig, resan hade redan börjat.

fan. det är otäckt vad jag skulle kunna offra för att få dricka en orgasm på pirates igen. eller för att få höra elysium på starsky's. eller fan för att få andas in en cm3 ayia napa. ååh..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback