all u need is luv.

& eftersom kärlek är allt man behöver så är jag nog den lyckligaste som finns. jag älskar mina boxningshandskar, de älskar mej. jag älskar min nya flaska malibu mango, den älskar mej. jag älskar min säng, den älskar mej. jag älskar min ipod, den älskar mej. jag älskar min dator, den älskar mej. jag älskar min mixer, den älskar mej. jag älskar smoothie, & så länge den inte säger något annat så tar jag det som att den älskar mej tillbaka.

all u need is luv. =) jag mår inte jättebra.

jag saknar att träna. jag saknar det så fruktansvärt mycket att jag inte riktigt vet var jag ska ta vägen. jag håller på att äta mej själv till döds, åtminstone äter jag mej själv ur huset. har inte råd att vara såhär uttråkad. det lär ju inte hjälpa benhinnorna att jag snart fördubblar min kroppsvikt heller. damn. varför i helvete kan forrest gump löpa år ut & år in utan en skråma? man blir ju förbannad för mindre.
dessutom gör medicinen att jag inte vaknar på mornarna. otäckt. & lärarna tycker inte jättebra om det.

JAG VILL TRÄNA!! boxas.. eller gå på spin eller pump eller yoga eller core eller stå på trampmaskin eller promenera eller vad som helst. inte sitta här iallafall. fan.

Kommentarer
Postat av: GUD

Tillägg:
Jag älskar min Gud, den älskar mej.

2007-01-30 @ 17:31:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback