bloody weekend.

det har varit en väldigt märklig helg.
tänkte inte gå ut i fredags, men jag sa att toad & ru gärna fick komma & förfesta hos mej medan jag skrev min uppsats om orsaker & konsekvenser till folkmordet i rwanda. när tove klev in genom dörren med ett gäng 7,0:or till mej blev det ändrade planer. (uppsatsen fick en mycket seriös inledning, en välgjord orsaksanalys & en bra sammanfattning av folkmordet, men i lördags upptäckte jag att det under den sista rubriken, om konsekvenser, endast stod "många dog". well done). vet inte om det var p.g.a. medicinen eller om jag helt enkelt är väldigt billig i drift, men cidern tog.

o'learys. toad gick fram till baren, gav lina en utskällning, gick på toaletten, köpte en skål popcorn & sen var blev flickan full. hon låg över garderobsdisken, rev ner dricksburken twice & sen gick hon "hem". lina & cattis försvann de med, så jag & carru spelade finn fem fel hela kvällen. påväg ut från larry's hittade vi två idrottsvetare som jag träffade i sevenkön för två veckor sen. carru bjöd med dem på efterfesten hos mej (som hon uppfann i samma sekund som hon sa det..). en donken senare hade vi bland de märkligare efterfester jag varit på. fyllde jag 19 eller 14 i lördags?! shit. somnade iallafall strax efter 8.

infann mej på sporthallen innan 11, & jag var fanimej inte ens i närheten av att vara nykter. representerade BK Älgen i min nya fina jacka, & kikade runt i hallen en stund innan matcherna började. kunde inte gå ordentligt, höll på att riva en hel monter som stod uppställd nedanför ringen. montern råkade vara UNF's. otippat! ryckte åt mej en broschyr om lyckliga, nyktra människor & sen satt jag resten av dagen & mådde sjukt dåligt. det blev inte direkt bättre av att vi fick torka blodiga handskar hela kvällen. euw..

tänkte gå ut i lördags. men boxningen höll på i två evigheter, sen käkade jag middag på indisk restaurant med far & bror (blev kär i en indier! han gav mej en matlåda med en hel portion för att jag sa att jag tyckte om maten. =) ) & sen var jag så trött att jag spenderade min födelsedagskväll framför tv:n.

boxningen var betydligt roligare i söndags, jag lyckades nämligen hålla ögonen öppna så att jag kunde se matcherna. tyvärr var söndagen even blodigare, det var inte jättekul när folket kom tillbaka med handskarna & släppte ner dem i bordet så att blodet skvätte. det satt fanimej fast en halv boxare på en av handskarna som kom tillbaka. aah.. & lukten också. stank som ett svettigt slakteri där vi satt.

usch. ska nog börja med frimärkssamlande istället.

eller inte. då hade det varit jävligt onödigt att köpa green hillhandskar för 700 riksdaler igår.. men de var sjukt fina. =)


140008-25

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback