det är försent.

jag fyller snart 19.
det betyder att jag snart är 20, halvvägs till 40 & når man dit så är det ju i princip över. aah!

vad i hela friden har jag gjort i mitt liv? jag kommer på tre (3) vettiga saker som har hänt: jag lyckades med bosse (kan det räknas, trots att han är död? well, petitesser..), jag är moster till den bästa & jag hade en unbefuckinlievable sommar 2006. mer då?! nada.

jag kan inte köra bil, jag har inga framtidsplaner, jag har aldrig varit kär.. allt sånt där som känns försent när man är typ 16½.
haha, jag har nog hunnit med det mesta man helst inte ska hinna med, i & för sej. förutom att knarka. kanske ska testa det på fredag, så blir jag fulländad.
well it's too late tonight
to drag the past out into the light


så gör det inte, är du gullig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback