herregud..

nu är det 2007. sista helgen på året blev.. ja, vad ska man kalla kvällarna nuförtiden? linda är på besök, & vi drog en vända till vemdalen i fredags. haha, vi är fanimej sköna. åkte 11 mil, förfestade en kvart (otroligt effektiva..), in på krogen, drack en long island (vänta.. var det inte i augusti 2005 som jag insåg att jag aldrig mer skulle dricka long islands? den kostade iallafall 246 kronor, men eftersom jag bara hade 100 så fick vi lite rabatt.) sen var det definitivt bara rakt in i dimman. jag var effektiv, vill jag lova. "som man raggar får man ligga". missade dock efterfesten & när jag vaknade så var stugan full av slaggandes grabbar.
igår var det dags att fira nyår. skum kväll, är nog det enda jag har att säga. jag uträttade en del nödvändigt ont, tyvärr var jag för full för att minnas om jag sa det jag ville säga eller inte. det blev iallafall ännu en weird efterfest här, & återigen sov nån i lägenheten som jag inte känner alls. jag förstår inte det där med att folk alltid tar för givet att det bara är att lägga sej i min säng & känna sej som hemma. det kanske är nåt med mitt utseende som säger att det ska vara så. do i look like a slut? uh huh shut up.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback