inga nyktra miner här inte!

fick en vänsterkrok precis bakom örat igår, så hård att jag såg stjärnor i en timme efteråt. tänkte gå på news med paddan & emma, & lovade far att inte dricka en droppe. toad tänkte också vara nykter, & vi planerade att ta oskulden av den beryktade roligt-utan-sprit-kvällen.

resten får ni lista ut själva.. hehe.

om man planerar att gå på news nykter, men hamnar på o'learys & blir bjuden på så mycket att man ramlar på vägen hem, då vet man att man har lyckats. =) när det gäller gratis sprit så är jag inte den som är den..

jag vill åka härifrån. nu.

jag har funderat lite på det här återkommande uttrycket fuck the pain away. jag menar, pain is our best friend. om man då ska knulla bort smärtan så måste ju sex vara vår värsta fiende. från & med nu är jag alltså celibalist. jag är totalt övertygad om att det är lösningen. & robin hood kan dra åt helvete.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback