jag vill träna. #½½%#&%()/(%"#!"¤"&#!¤!"%"#%

jag skulle behöva börja skriva dagbok igen. har en massa saker som skulle behöva komma ut, men som inte kan sägas såhär offentligt.
eller vad fan, dagbok?! jag behöver en flaska prit. haha, sprit kan man också kalla det.
i helgen blir det nog till att blanda meducinen med alkohol igen. been there, done that. "ikväll ska jag ta min sista drink i ayia napa, innan jag börjar med min antibiotika". yeh rite. men så länge inte beth bartendrar i den här stan så känner jag mej ganska trygg.

har fanimej inte ätit kött på snart 11 år. inte konstigt man börjar bli lite sugen! MOHAHAHA. men jag börjar oroa mej för att lammet hinner bli bock innan jag knipsar honom. eller heter det bagge? jag har läst 150 poäng djurkunskap, & vet inte vad lammblokes blir när de växer upp. aldrig ska jag sluta hata dej, linda kjellberg.

jag saknar! alla är alldeles för långt bort.
familjen ciobanu stein är i rumänien. ru är i åre (KOM HEM!), linda i eskilstuna, hanna & clara i norrköping, frida i umeå, jewel & geo & gareth i england, ian i england, jasmin & gabri i italien, steven i skottland, ashley i skottland.. sen är det en som är bara ett par kvarter bort som ändå känns längst bort av alla. tror jag. eller alldeles för nära. skillnaden är hårfin.
tur att man har en trogen padda iallafall. kanske ska skaffa sele & koppel till henne, för säkerhetsskull. finns ju selar till hamstrar, de borde fiungera. defo värt ett försök.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback