ojojojojoj.

jag har ganska djupa rubriker.

dags för en punk(t)lista.

det här är saker som gör mej arg:
  • jag har träningsförbud.
  • jag har sjukt mycket att göra i skolan.
  • jag fyller snart 19 & har inte gjort nånting av mitt liv.
  • jag har pratat fler gånger med polisen de senaste dagarna än vad jag har gjort med min syster de senaste veckorna.
  • poliserna är bloody ärkenötter.
  • killar är cunts.
  • tjejer är värre.
  • jag håller på att äta ihjäl mej av tristess.
  • min lägenhet ser ut som en knarkarkvart. igen.
  • jag vill åka till ayia napa.
  • min kropp fungerar inte.
  • min hjärna fungerar inte.
  • mitt hjärta är påväg mot samma öde.
  • i helgen är det norrländska mästerskapen i diplom- & amatörboxning i stan. jag får inte vara med.
det här är saker som gör mej glad:
  • tove är en större ärkenöt än konstaplarna.
  • vi ska åka till bydalen snart.
  • jag har en massa sjukt roliga & underbara vänner.
  • arsenal vann mot man utd igår, & jag fick se båda mina blivande män i samma match.
  • i helgen är det norrländska mästerskapen i diplom- & amatörboxning i stan. då får jag se en massa vältränade pojkar in action.
konstapeln: -så du uppger att du inte känner någon av killarna som var inblandade?
jag: -mm..
konstapeln: -jaha. fast man brukar ju inte ha efterfest med folk man inte känner!
jag: (eh.. jaså? undrar hur många gånger folk har sovit här utan att jag ens vetat namnet på dem..) -nej.
konstapeln: -men du säger alltså att tjejen som låg & sov under hela festen inte vet någonting?
jag: -ja, hon sov ju.
konstapeln: -så du menar att hon sov under hela festen?!
jag: -ja.

snyggt av snuten att anse den slaggande paddan som ett vittne. fan, skabbe hade varit pålitligare! ganska snyggt av tove att säga att jon var här också. haha, han hade gått hem typ fyra timmar innan det hände. sopa. även ganska snyggt av polisen att ringa tillbaka till mej.

konstapeln: -ett vittne har uppgett att en jon grip (haha, ni skulle hört vilken avsmak hon hade på rösten..) befann sej på platsen. stämmer det?
jag: (haha! "ett vittne" hmm, kan det var tjejen som låg totaldäckad genom hela händelsen som har snackat, eller kanske min hund? för så vitt jag vet var vi inte fler. dumjävla aina). -nej, han hade gått hem. ville ni att jag skulle nämna varenda person som jag träffade under kvällen eller? för det sa du aldrig.
konstapeln: -nejnej, bara de inblandade. du råkar inte ha jon's nummer, eller veta var han bor?

ganska befogat att begära det, tycker jag. ska de inte anhålla silja också? snela snela. blir det rättegång ska jag ändra min historia helt. "min hund hotade oss alla med stryk & då skulle killarna beskydda mej & tove & då blev hon arg & krossade trapphusdörren. för henne bakom lås & bom!"

jeez.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback