sunday, bloody sunday.

det här med distansförhållande.. karln min bor två kontinenter bort, & jag saknar honom så sjukt mycket. haha, snacka om öppet förhållande. mr brewer tillfredställer alla som kommer i hans väg, & jag kan ju inte påstå att jag har varit jättetrogen jag heller. men just nu är det bara honom jag vill ha. älska älska mr brewer. undrar förresten vad han heter i förnamn.

-vad hette din?
-ehm.. han var mörkhårig.
-men hur gammal var han då?
-heh.. han var lång..?

underbar lördagskväll igår. åt med ciobanu stein, busade en stund med edith & låg & hade ont i magen i sängen med amanda. jag för att jag åt alldeles för mycket, hon antagligen för att hon är gravid. sen gick jag hem & hängde på eniro.se resten av kvällen. när jag la tillbaka mitt träningskort på step in häromdagen såg jag nämligen att det finns en kvinna som heter barbro skalman som också tränar där.

enligt eniro finns det en skalman stefan karl erik kjellberg. jag skulle verkligen vilja veta vad föräldrarna tänkte. eller vad prästen tänkte, om grabben är döpt. det finns även en franz jonas alexander wanker. jag funderade på att smsa & fria på en gång, jag menar hur coolt vore det inte att heta wanker i efternammn?! men nånting säger mej att han inte är särskilt bra i sängen. ha ha ha. sen finns det en jürgen wank också, vilket ju är ännu coolare. horia-ion hora vore också lite rolig att besläkta sej med, men jag misstänker att namnet tillhör en tjej. annars är ju tuld hora ett briljant namn. oh, jag höll på att glömma! det finns en barbro sparrow, & en doris sparrow. om jag hette det skulle jag aldrig nånsin vara ledsen mer.

eller..?

just det, imorse när jag vaknade insåg jag varför jag åkte hem från cypern. drömde nämligen om kackerlackor inatt.. jag kanske borde bryta med min man, han bor ju trots allt i kackerlackaland. eller i paradiset, beror på hur man ser det. fan, jag skulle inte ha åkt hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback