tuld brewer.

kanske har haft den bästa lördagsmorgonen nånsin. nej, men nästan. två timmar boxning. & sven var engagerad & hittade på jättebra övningar & vi fick sparra & göra säckövningar & jag blev helt slut & slog så hårt att jag glömde bort hur illa allt kändes åtta timmar tidigare.
det är kul att var ensam tjej på träningen också, för när man gör övningar med grabbar så är de alltid för stolta för att säga till om det gör ont. övade att slå kroppsslag idag, & man såg på killen att han höll på att kräkas när jag slog. men han sa inget, så jag slog hårdare & hårdare. inte ett ljud, bara lite kräkminer. sjukt kul.

sa till ian idag att jag ska gifta mej med mr brewer. "slag, he's a man whore". det gör inget. jag älskar honom ändå.

kan man inte få en chans till? gör om, gör rätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback