wtf

skulle vilja ha roligt en helg i bydalen. ingenting är klart, har ingen aning om vilka som ska med. trots det har det redan lyckats bli en massa tjafs. helt otroligt! tänkte bjuda med fler men helt plötsligt tjfsar alla. orka.. helt ärligt så pallar jag inte bry mej alls, jag kan inte göra stugan större & jag tänker åka dit. skulle lätt kunna åka dit ensam bara för att få lämna stan en stund. fast det jag vill lämna kommer antagligen följa med, det är ju dumt. & just därför så skulle det ju vara så otroligt skönt att ha med min gud också.. jag får väl ta & börja be, helt enkelt.

fan dej. du har gjort mej till någon jag absolut inte vill vara. jag är plötsligt beroende av nånting, & jag har plötsligt blivit svag. i was fine before you walked into my life..
ok, jag vet att det är jag & min egen hjärna som fuckar allt. men det är ju alltid skönt att skylla på någon.

skulle kunna ge vad som helst för att få känna den där känslan igen. känna lukten, höra lyckan.. AYIA NAPA.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback