are you ready, boots? start walkin.

alltså, jag är jävligt märklig. en del av mej går omkring med en otrolig ångest & dåligt samvete, men jag vet inte om det kanske är något mitt gamla, goda jag tvingar fram bara för att det tycker att det ska vara så. för helt ärligt, "det löser sej"-känslan jag löpt omkring med i en vecka är obotlig.

hehe.

if u luv me then thank u, if u hate me then fuck u!

hell, i don't give a damn bout my reputation

i don't know wot u want, i don't know wot u expect
but if i don't know don't ask me for respect

these boots are made for walkin, & that's just what they'll do
one of these days these boots are gonna walk all over u


vad farligt kaxig jag börjar känna mej. dags att gå & lägga sej, tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback