i bet it's kharma.

jag måste skriva en lista, precis som earl. gottgöra allt jävligt jag gjort. att jag inte kommit på det tidigare! inte undra på att jag är sjuk & skadad hela tiden.
listan blir inte så svår att skriva, men hur fixar man till allt? & kan det verkligen bli bra? jag tror att den jag fuckat det mest för är mej själv. det känns ju lite halvklantigt.

fick ett sms idag som gjorde att jag tvungen att gå från lektionen & låsa in mej på toaletten en stund. har behövt det sen i september. bättre sent än aldrig, rite? men jag kan inte hjälpa att det var tungt. jag hatar den där obehagskänslan i magen & hjärtat när man inser saker som man inte vill inse.

i am the wilderness locked in a cage
i am a growing force you kept in place
i am a tree reaching for the sun
please don't hold me down
please don't hold me down


i am a rolling wave without the motion
a glass of water longing for the ocean
i am an asphalt flower breaking free but you keep stopping me
release me
release me


i am the rain that's coming down on you
that you shielded yourself from with a roof
i have the fire burning desperately but you're controlling me
release me
release me

om ett par veckor är det ett år sen vi beställde biljetter. jag önskar att jag kunde sluta drömma om ayia napa. att det det kunde sluta göra ont att höra elysium. att jag kunde sluta sakna.. att vi inte hade åkt hem.

snackade om mitt alla hjärtans dag-kort till videoteket-thomas häromdagen. alla tyckte att det var så fint gjort. "mm, det var på den tiden då jag var en bra tjej.." sa jag. "haha, vände det sen eller?" undrade nån. det ironiska i det hela är att det faktiskt var den 15 februari förra året det vände. det var då jag började sluta bry mej.

jag ska gå på balen med anton. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback