jävla messport.

inte en blåtira, inte ett uns av smärta. ett litet, litet blåmärke på ena armen är det enda som skulle kunna bevisa att jag gick match igår. fast vänta.. det var nog en av ungarna som tillverkade det när han värmde upp inför sin match. damn. jag boxades dåligt, men som tur var boxades min motståndare sämre. huvudsaken är inte att kämpa väl, utan att vinna. =)

det var längesen jag hade så ont i huvudet som igår. det berodde inte på alkohol, inte alls. skulle kunna välja vilken hang over som helst framför ungarna i BK Älgen. de är fan overkligt jobbiga. fast ganska roliga också. jag skrattade gott hela dagen åt att avan kunde nå runt soheil's överarm med en hand, & åt att denna briljanta insekt till kid sa åt alla att blunda i bilen, eftersom han behövde runka innan matchen. han upplyste även hela klubben om hur välutrustad han är, vilket jag har lite halvsvårt att tro med tanke på att killen är ungefär två äpplen hög & väger 34 kg med ytterkläderna på.

fast det roligaste var nog när han, inne på den fullsatta pizzerian i sollefteå, först sjöng med i smack that för full hals under ringsignalsreklamen för att sedan följa upp med att gorma "i wanna smack that ass!!" när han såg eddie murphy i reklamen för "big momma's house". samtliga klubbkamrater & tränare reste sej & lommade ut från resturanten i sina BK Älgen-jackor. det var faktiskt lite pinsamt.

trött som en gnu stupade jag i säng när jag kom hem. såg fram emot en lång natts sömn, men icke.. tre minuter över tre ringer telefonen.
-mm..
-hej! vad gör du?
-gissa.
-har sex?
-det finns annat man kan göra vid tre på natten. sova t.ex..!
-jaha.
-vad gör du?
-jag ligger på en grön matta.. den är hård. kom & hämta mej.
-i stockholm?
-mm.. ta min bil.
-sure. för jag kan ju köra bil. varför ligger du på en grön matta?
-för att hotellet har en sån.. i korridoren.. jag hittar inte mitt rum.
-congrats.
-vänta..

prassel.. prassel, skrap.. prassel.. skrap, skrap..

-sådär.
-vad fan gör du?
-jag har ingen aning!

klockrent samtal iallafall. jag måste vara världens bästa vän som accepterar att folk ringer mitt i nätterna utan att ha någonting att säga. eller så är jag bara dum. prob.

tove är fanimej den skönaste jag vet. om det är nånting jag älskar med mej själv så är det att jag har henne. det där.. lät lite ologiskt. men vad fan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback