lagom

jag hatar det ordet egentligen. man ska vara lagom smart & lagom smal & lagom rolig & lagom mycket hela tiden. (förresten, damn vilket fult ord det är!) men när det kommer till alkohol så tror jag fanimej att det ska bli min nya slogan. lagom är bäst. i've made it -twice!! seven igår, & jag var lagom. om det nu finns något "lagom" gällande alkoholintag när man ska tävla i boxning dagen efter.. äsch, vad fan. lite uppvärmning har la aldrig skadat. var förresten på förfest i ett olagom hus. jag skämtar inte, det var för stort! jag gick vilse i köket åtta gånger.

en lite halvmärklig sak jag dock kommit fram till till följd av mina nya erfarenheter, är att det inte spelar någon roll hur stort eller litet intaget av sprithaltiga drycker är -jag måste ändå fyllekäka. vegetarisk burgare på donken inatt, resterna av gårdagens pastasallad till frulle & nu, kära vänner, kokar jag spaghetti för jag ska äta pasta carbonara till frukost nummer två. vad är det för fel på hederlig jävla gröt?! ganska spännande att vägas in om några timmar..

det var två personer som jävlades med mitt förflutna igår. eller vänta, var de fyra? jag insåg iallafall att det senaste året har varit händelserikt, det kan jag inte förneka.

skulle det inte sitta fint med ett par stekta ägg också..?

nej, just det. boxas var det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback