teachers, leave them kids alone.

börjar ledsna på att den här sidan fuckar varje gång man verkligen, verkligen vill skriva.
nu minns jag ju bara det viktigaste. dags för en punk(t)lista. =)
  • i söndags fick jag bland de finaste smsen nånsin. tack vare carruline somnade jag med ett leende på läpparna.
  • min gud har börjat extraknäcka som min role model. prima, tycker jag. jag behöver en sån.
  • jag har förlovat alla flickor i SPIT3b samt NVIT3 med anton persson. bättre svar än "ja, varför inte" får man ju leta efter. grattis, allihopa.
  • det är praktiskt när gamla stift som man har något otalt med ställer sej i en ring & ber om stryk. aldrig ska jag sluta älska boxning.
  • fråga mej inte varför, men jag & tove har kommit överens om att bli sjukt fulla på lördag. vanligtvis är vi överens om att ta det lugnt, & utan överdrift är det med nöd & näppe jag fortfarande lever. hur fan ska detta gå?
  • jag har defo kommit över mina tankar om att sätta upp en "ingen reklam, tack"skylt på dörren. vem vill inte möta henke larssons blick när man kliver in genom dörren?
  • jag vill inte gå i skola mer.
nite, hunnies.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback