utbildad tränare. kinda..

jag äger en koncentrationsförmåga. =) jag trodde den försvann när jag slutade rida, för sen min senaste hoppträning har jag inte lyckats ta in information en enda gång. i helgen har jag lyssnat (& förstått) i sammanlagt 14 timmar, det ni! boxning är en underbar sport. önskar att östersund kunde vara en underbar stad, & att BK Älgen kunde vara en underbar klubb.

bäst med hela helgen var hel klart luncherna. alla tjejer som var med sa åt mattanterna att ösa på, "fan, har ingen match på länge ju. ge mej mat!" önskar man kunde se sånt oftare. helt ärligt så känner jag mej okvinnlig så fort jag äter. jag hatar tjejer.

& killar.

jag tycker att en sida i Steg 1 Tränarkurs Boxning-kompendiet är lite halvroande. där finns en bild på en överkropp, med käke, haka, lever, hjärta, mjälte & solar plexus utmärkta. som en liten lathund, utifall att man skulle känna för att skada nån.

anyway, det har varit en underbar helg i idrottens tecken. hoppas jag lyckas utnyttja allt den har gett mej.

smärta är bara vekhet som lämnar kroppen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback