..ayia napa..

hunnit med mycket sen sist. 

  1.  i söndags försökte jag äta ihjäl mej, men misslyckades. frossandet ledde endast till två dagars fatal mättnad. den var obehaglig.
  2. i tisdags gjorde jag slut med en vän. (wait.. har inte det här hänt förut?) är sjukt jobbigt i den här stan, har sett människan tre gånger sen dess!
  3. i onsdags beslutade jag att jag inte behövde fyra timmar för att skriva ig på nationella provet i matte D, så jag traskade dit efter halva tiden. härlig disciplin såhär i slutet.
  4. simmade även i onsdags. bestämde mej för att bli trött den här gången, men efter 70 längder stängde badet. jag tror att jag har lite brister i tekniken.. news på kvällen också, sjukt trevlig kväll. & då drack jag ändå bara ett glas vin! (*stolt*)
  5. i torsdags fyllde min brother-in-law 22. han lyckades alltså vara 21 & tvåbarnspappa i nio dagar. =) far lagade äckligt god mat & sen fick jag hålla i sid för första gången. det var magiskt.. hon skrämmer mej.
  6. tog en lång promenad med gud torsdag eftermiddag. det gillade jag, jag tycker om min gud. efteråt kände jag mej tvungen att umgås lite extra med solen, löven & grilldoften så jag tog en långpromenad till.
  7. åt en romantisk middag med ru igår. det blev gröt. =)
  8. såg balfolket utanför GT. avundsjuk som en räv, jag vill igen..!
  9. news igår igen. trevligt & näst intill alkoholfritt (jag chockar mej själv varje gång..).
  10. lyckades ragga skjuts hem. på sibylla. av tre grabbar från lit. "kommer det ingen bil så sätter jag ett skott i pannan på killen i keps". "tuld, alla har keps.."
  11. slaggade hos tove. i linas säng, av nån anledning. satt lika fint som vanligt med frukost hos dem. jag ska också bli en lindbäck snart.

allt som allt en fin vecka. borde ha varit, åtminstone. men tyvärr har min hjärna upprepade gånger stannat upp hela min värld, & injicerat en sjukt stark känsla av att jag är i napa igen. jag har fått stå vid workers bar på starsky's, suttit på bell, promenerat vid rondellen påväg ner mot stranden.. jag känner lukten, värmen, lyckan, allt. varje gång. jag vill inte. jag vill vara där på riktigt.


Kommentarer
Postat av: gud

Gud tycker om dej också. Sjukt mycket! =)

2007-05-20 @ 14:22:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback