kristi tuld

en till bra dag. jag blir snart religiös om det fortsätter såhär.

gröten smakade lika bra som vanligt. skolans kaffe var dundersmaskens (som mitt kristna jag skulle uttrycka det..), hittade en klasskmarat som jag hade ett trevligt snack med, träffade awesome & en gammal kollega, hade paddparty på tehuset (hon är rolig, hon är så rolig!) med billiga mackor, plaskade runt på stan en stund, åt en quesadilla, gick på promenad med toad.. trodde att jag skulle dö av utmattning när jag drog på mej paltorna, men så fort jag träffade henne glömde jag bort hur trött jag var & hur äckligt rått det blåste. det värker i hjärtat av medlidan för de som inte har en padda. avslutade med färdiglasagne, sjukt god, & bakade chokladbollar men när de var klara orkade jag inte äta upp dem. jag var nöjd. coolt. smällde i & för sej i mej ett halvt kilo vindruvor också, så det var väl en ganska mänsklig reaktion. still märkligt för att vara jag.
nu ska jag läsa lite organisationslära. sen ska jag sova som en korsfäst, sista natten själv på väldigt länge.

har råkat lyssna på j's röstmeddelande fem gånger.. OK, sex. säg det inte till honom.

ett dygn kvar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback