motivationsboost.

jag vet precis vem jag ska tänka på nästa gång jag går match.. katrin zytomierska! vilken jävla nolla. praktexempel på att vissa människor aldrig blir vuxna. kikade lite på hennes argument i blondinbella-fighten. såhär skriver hon:

"Men när du rabiat skriver om att du är trött på att alla bantar och vill vara smala så ger du dig ut på djupt vatten. Av två anledningar. Dels för att ALLA vill vara smala. Så enkelt är det. Sen hur man går till väga för att bli smal är upp till var och en och de av dina vänner som har anorexi är rubbade i huvudet och det är inte inget som är normalt. Men det är väl en åldersgrej. Att sträva efter att vara smal är inget fel. Tvärt om. Det är snyggt. "

fuckin hell! -93 var det snyggt med såna där pirat-adidasbrallor med knappar längs sidorna. men den trenden dödade ingen. förstår hon inte vad hon säger? så jävla tragiskt. kändisar har sådan makt, jag förstår inte varför de inte utnyttjar den & vänder helvetet istället. fan. fan. människor är äckliga.

somnade efter tre igår. upp 7.30 för tvättstugan. har inte somnat än.. ska vara så utmattad att jag raglar i säng direkt efter min post-exercisemåltid ikväll. gäller att inte känna efter under träningen.. gah. jag kommer få mycket stryk ikväll.

apropå att försöka hålla sej vaken på mornarna så har jag tillbringat alldeles för mycket tid med att stirra på rachael ray senaste tiden. hon är söt, men skitjobbig. funderar iallafall på att skicka ett mail till henne & tacka för att hon presenterade mej för en av mina nya vänner -quesadillan!! stekt, vikt fullkornstortilla med salsa & ost.. avocado, kesella & sallad till. god damn! kanske ska stanna hemma & äta istället för att slåss. eller sova..

just det, träning var det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback