sunday, unbloody sunday.

en till bra dag. två i rad, vad är oddsen?

vaknade av att jag fick ett sms av J. "just wishing you was here is all". aaw..
sprang 30 minuter på löpband. hade kunnat springa mycket mer, ville springa mycket mer. men jag hade lovat mej själv att 30 fick räcka, är fortfarande rädd om benhinnorna & både knän & höfter blir lite lack på monotomin. vilket inte är ett ord, insåg jag just. skitsamma.

diskade nordens största diskberg (nej, jag fattar inte heller hur mina fyra tallrikar & två glas kan skapa berg. men man har ju hört om mirakel förut), röjde upp allt stök som jag skapade fem igår morse & sen jag jag ner på gymmet & tränade styrka. tänkte gå på body pump, men blev sugen på att pumpa lite själv. sjukt härligt. har dessutom haft en jättekonstig känsla av förnöjsamhet hela dagen. har gått upp en massa i vikt & varit bekymrad över det i evigheter, men jag antar att jag har vant mej. idag har jag sett helt OK ut, inte ett hekto lättare än förra veckan. underbart. helt jävla underbart. god damn, vad jag älskar såna här dagar.
johan kom förbi & såg film, trevligt när man inser att det finns vänner kvar over here.

jag blir schizofren. varannan gång jag tänker på J vill jag att han ska vara här, nu & föralltid. varannan gång vill jag ringa honom & be honom avboka biljetten. fegare.

imorgon börjar skolan.. excitin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback