en till (oroväckande) bra dag.

trodde att det skulle ta några dagar för ÖP att publicera min heja christer-kampanj, men step in's ägare meddelade glatt att hon sett bilden när jag klev in på gymmet i morse. letade upp tidningen i fiket & hittade artikeln om idrottsföreningar, men ingen bild på mej.. jaja, tänkte jag, letar upp den sen. slog igen tidningen igen & råkade lägga märke till att jag var på den stora bilden på framsidan.. fan. svettig, andfådd & äcklig. grattis till alla er som inte sett mej i det tillståndet tidigare..
fick ett samtal av en kille som jag stiftat i den t-shirten (sjukare! haha), han tyckte att det var roande.
lokaltidningen två dagar i rad, man får ju storhetsvansinne. eller så får man lite ångest över att man bor i en stad som väljer att ha en svettig boxare på förstasidan istället för något om obama's inspark. hoppas han blir nollad, förresten.

fikade med awesome idag. åsa, kan man kalla henne om man vill vara svennig. har saknat henne otroligt mycket. lycklig som få att hon tänker hänga här ett tag nu. :)

om man inte kan sova på nätterna så kan man dra på sej dunjackan & gå upp på vinden & rota i gamla kartonger. letade upp mina betyg & räknade ut mitt snitt, 16,6. hoppades faktiskt att det skulle vara högre.. men det löser sej, det gör det alltid. läste om alla friskvårds- & idrottsvetenskapsprogram i sverige & sen läste jag om idrottsstipendier & studier i USA. fanns inga kampsportstipendier, så jag funderar på att börja med rodeo istället.

det blev 45 minuter på crosstrainer imorse. det är underbart lättsamt när man har bra musik! kan inte ens minnas hur det kändes att inte ha någon träningsmotivation. det var inte särskilt länge sedan, i somras hade jag inte ens lust att promenera ner till stan under en period.
tränade submission wrestling ikväll. har inte tränat någon grappling alls sen jag kom hem från thailand, känns som att allt är borta. men det är roligt, vore fint om jag kan hålla igång det trots att jag tränar ganska mycket annat.

j skrev att han tänker ringa mej imorgon. läskigt, jag kommer minnas honom igen när jag hör hans röst. just nu kan jag både se & höra leo, chris, dan, andrew, kasia & alla andra jag hängde med, men justin är censurerad. kämpade så hårt med att försöka glömma honom när jag kom hem att jag inte kan visualisera människan. jag vet bara hur han ser ut på bild..

nu är det onsdag. förstår ni hur kort det är mellan en onsdag & en fredag..?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback