pomologi. (?)

= läran om frukt.

har precis suttit & lekt med ett gammalt högskoleprov. fel. ett gammalt högskoleprov har precis lekt med mej. synd att min framtid vilar i det där fanskapets händer.

häromdagen hörde jag en diskussion på radion angående män & huruvida man kan lista ut deras stiftstorlek utan att slita av dem kläderna.

jag måste tamejfan göra en undersökning på det här. min hypotes lyder: det går inte.

förslagen var allt från skostorlek & näsa till BMI & händernas utseende. inget av det är sant. en tjej påstod att storleken inte går att räkna ut, men man kan däremot förutse om han är en "PPMP". det betyder förstås pansar-pung & mini-pitt. jag kan inte uttala mej i frågan, men.. gud bevare mej väl.

den här studien hade varit så otroligt mycket lättare att utföra om jag fortfarande var singel. (va?! är inte jag singel? det där utmärker jag genast till veckans märkligaste känsla). eller om min bakgrund inte bestod av så ofantligt många minnesluckor.

jag ska ta ett snack med några vänner. rovdjur jagar ju inte alltid ensamma, så att säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback