stockholm.. still.

jag tycker om den här staden!!

fikade med limpan & viktor samt hans syster med familj igår. mycket trevligt. viktors svåger har pluggat på KTH så jag fick mycket tips & inside information, det var bra. får se hur öppet hus-dagen känns idag. fikade även med hanna, hannas syster lina & hannas pojkvän, som hon glömt att berätta att hon skaffat! hon visste absolut ingenting om justin heller, vi har ju inte setts sen innan jag åkte till phuket. lika trevligt som vanligt att hänga med dem. såg justitieministern fika (vilket jag inte hade en aning om, förstås. jag känner ju inte ens igen folk jag verkligen, verkligen borde känna igen), lyssnade på jumpers "välkommen hit" (hela skivan, & jag kunde varenda text fast jag inte lyssnat sen.. -93?) & pratade om en miljon intressanta ämnen på första cafét, men jag glömde att äta så vi gick på ett till där jag käkade grym linssoppa med hembakat bröd. hängmattan, dit går jag igen.

jag & linn hyrde en sjukt dålig film igår, hoppas att hon inte är arg för det var jag som insisterade på att vi skulle gå hem. "music & lyrics", se den inte.

lenn, virre & jag var på loppis också, & hittade emma igelströms bok om hennes sjukdom. & hennes liv. vilket alltså varit hennes sjukdom. "simmar-emma: min kamp mot bulimin". låg & grät här i soffan inatt. fanastisk tjej, som har gått ut med det där.

ringde justi..ce i lördags. jag har lite lätt för hans röst, så att säga. ungefär lika lätt för den som jag har svårt för  charlotte perelli. då förstår ni hur frustrerande det är att karln är 8981,5 km bort. ja, 530 mindre nu då.

nu ska jag skriva PM, ta en promenad & sen dra in till stan för lunch. sen ska jag leta fortune tellern. tjarrå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback