snart börjar framtiden.

har hängt med Super-Sis & bruuschan idag. vi är verkligen helt fantastiska! hade sjukt trevligt &, även om jag älskar mina systerdöttrar, så var det väldigt lugnt & skönt i lägenheten utan ed & rose. vi kunde prata &.. ja, prata. det var nice. tittade på syrrans film, den längre versionen av två & en av dem ska skickas till svt. hon är grym! fick mycket tid med bror för en gångs skull, vi promenerade tillsammans till frösön.

jag ska bli högstadielärare. bara under åtta lektioner, men ändå. tänkte att det kan vara bra att ha på sitt CV, men shit.. hur ska detta gå?! får funderade ut det senare. i helgen åker jag till sthlm för öppet hus på KTH. tänkte försöka hitta nån fortune teller som kan berätta vad i hela friden jag ska göra åt mina kliande fingrar. statsvetenskap, juridik, ekonomi, civilingenjör, högskoleingenjör? stockholm, uppsala, göteborg, californien..?

skulle träffa åsa, marcus, johan, anton, maya, robert, anna & natanya i veckan. jag är sämst! nu sitter jag själv en fredagkväll & vill verkligen inte göra nånting annat.. bankande huvudvärk för trettonde dagen i rad. när jag kommer tillbaka till stan är det defo dags att uppsöka läkare, det här är inte normalt.

det känns jobbigt att karln är så långt borta. jag saknar honom!!

anyway, det är jag & legally blonde II ikväll. mysigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback