if i had a hammer, i'd smash patriarchy!

jag har så sjukt mycket att säga. det är därför jag aldrig bloggar. svårt ju.

anyway, igår var det internationella kvinnodagen. bra dag.



ringde pappa & berättade att jag hade fått en grym idé.

-låt höra..
-jag tänkte att du ska gå på hemköp, handla lasagne & komma hit & äta lunch med mej!
(förväntade mej ett elakt hånskratt).
-ok. vi ses om en stund.

min far är fantastic.

såg beck hos maya igår. marcus var med också.. jag var så galet trött att jag knappt kunde prata, men jag minns filmen. en massa våldtäkter. hur i helvete går det till? alltså var fan kommer våldtäktmännen ifrån? det känns så overkligt, att nån kan göra såna saker.

såg "män som hatar kvinnor" med maya i fredags. våldtäktsscenerna var så vidriga att jag nästan kräktes i biosalongen.

fan.

nej, nu ska jag ägna ett par timmar åt att fundera på vad jag ska bli när jag blir stor. det har blivit on a regular basis den senaste tiden. kommer ingenstans.

jag saknar justin. fel att skaffa en pojke som åtminstone kommer från stan. eller länet. norrland. fan, sverige. åtminstone europa. nehe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback