en sån där alldeles fantastisk onsdag.

konstigt med såna här väldigt ospeciella dagar som ändå blir så bra.

-fick tillbaka tentan idag. 47 av 50. i & för sej världens simplaste kurs, men ändå. fy fan, vilket bra resultat.
-lyckades efteranmäla mej till högskoleprovet. i ånge.. men ändå. jag har fått en ny chans att rädda min framtid.
-vi skriver ett riktigt intressent pm om hur marknadsföringen skiljer sej mellan produkter till flickor & pojkar. helt sjukt, tragiskt, skrämmande, upprörande & pinsamt att vi inte kommit längre 2009, men ändå. galet upplysande.

somnade nästan när jag kom hem från skolan, men bestämde mej ändå för att gå på body pump. jag ville verkligen att den här dagen skulle vara mer än vakna-gå till skola-gå hem-sova. inte mindre än tre personer gick rakt in i mej på gymmet. nog för att jag inte är någon jätte, men vad fan! jag ska börja bära högklackat & en orange cykelflagga när jag vistas bland folk.

pratade i hundra år med syster nyss. vi har storslagna planer. det här kommer gå bra, så bra.

jag vill ha justin här..!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback